Olga Lau [1875-1960]: Parti fra Gudhjem.
Tilhører Gudhjem Museum.

Meddelelser

Mandag d. 5 marts kl. 19.30

Generalforsamling for Gudhjem By- og Mindeforening

i udstillingshallen

Lørdag d. 2 juni kl. 10

Strandrensning 2018

Igen i år er det desværre nødvendigt at trække i arbejdstøjet og gå på strandrensning i og omkring Gudhjem-Melsted. Det sker i år den 2. juni fra kl 10 til ca kl 13. i forbindelse med at flåden også bliver sat i vandet ved Nørresand.
Sædvanlige mødesteder og efterfølgende pølseparty på Nørresand Havn.
Hvis du ikke har været med før, men gerne vil hjælpe til med, at det ikke flyder med plastik affald langs vores kystlinie, så ring til Jørgen Jespersen, 2212 1508, for nærmere informationer.
N.B. Når du nu i det daglige/week-enden alligevel er ude og gå en tur langs kysten, så medbring en pose og nap lige den plastflaske o’lign. du møder på din vej. Specielt kysten mod Salene er hårdt ramt af lystsejlernes manglende respekt for vores fælles habitat. Det er faktisk ret nemt lige at nappe den gamle cola flaske eller allu bakke, hvor der før har været leverposteg i, som ligger og flyder på stranden, det vejer ikke så meget, og vi alle bliver rigtigt meget gladere på næste tur ved kysten.